Tonciu şi-a făcut un tatuaj cu litera G


Fotbalistul Giani Kiriţă stă de acum, sub forma unei iniţiale, pe glezna frumoasei brunete.

Deşi nu au vrut să recunoască oficial că formează un cuplu, fotbalistul Giani Kiriţă şi Andreea Tonciu au fost daţi de gol de cel mai recent tatuaj al brunetei, un desen tribal care înconjoară litera G. Ea a declarat pentru publicaţia online www.emulte.ro că s-a “pictat” pe picior pentru că şi iubitul ei are tatuaje.

“Influenţată fiind de tatuajele iubitului meu, am ales să-mi desenez şi eu ceva drăguţ pe picior. Am vrut G, pentru ca e prima literă a numelui cuiva foarte drag mie”
Posted on 05:05 by tudosik and filed under , , , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Director web SEO Romania Creative Commons License
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-Necomercial-Distribuire în condiţii identice 3.0 Ne-adaptată Creative Commons.