Bani pe posturi publicate! special pentru cei care au un Blog

Oricat de mult m-am agitat in trecut sa scot “bani pe net”, am cam remarcat ca nu prea exista asa ceva decat de ocupi de carding sau alte ocupatii asemanatoare. Cu toate aste dupa ce am dat peste Bani Pe Post(https://www.banipepost.com) si dupa ce m-am documentat din informatiile ce sa gasesc pe site, m-am inscris si eu.

Nu prea ma mai pasioneaza sa fac bani pe net, dar totusi siteul imi place cum este aranjat si pare a fi o treaba serioasa. Asta e motivul pentru care m-am inscris si chiar sunt curios cum va fi promovat in continuare si cum v-a merge “proiectul”.
Posted on 03:44 by tudosik and filed under | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Director web SEO Romania Creative Commons License
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-Necomercial-Distribuire în condiţii identice 3.0 Ne-adaptată Creative Commons.