Aproape adevarat O bucatareasca din Romania a slabit 400 de kilograme!!!


Federatia Nationala a Bucatareselor din Romania transmite ca una din cele mai vechi membre ale organizatiei a slabit recent 400 de kilograme, intrand in cartea recordurilor.

Doamna Gargantua Pantagruescu, in varsta de 56 de ani, angajata la o cantina studenteasca, a urmat o reteta simpla, renuntand la oala semnificativa de sarmalele pe care o manca la pranz dar si la jumatatea de vaca rezervata pentru cina.

"Mancam pentru ca eram nefericita si eram nefericita pentru ca mancam," ne-a declarat doamna Pantagruescu, " totul a inceput in copilarie cand nu am putut sa trec peste faptul ca tata a taiat porcul meu de companie si eu l-am mancat. De atunci am tinut-o numai in orgii culinare. Am participat chiar si la devorarea celui mai lung carnat din lume! Nu m-a ajutat de loc ca studentii astia sunt niste schilavnici, niciodata nu terminau tot din farfurie."

Viata doamnei Pantagruescu s-a schimbat dramatic dupa ce si-a strivit din greseala nutritionistul in timp ce se intindea dupa un fursec. "Ceva in mine atunci s-a rupt. Mi-am dat seama ca nu mai pot continua asa si am trecut la un regim strict cu iaurt si chimen. Asa am ajuns top model!"

O alta stire, fara legatura, vine de la IAS Pascani, care se confrunta cu o scadere a comenzilor de carne de porc, cantitatile scazand subit cu doua tone pe zi imediat dupa ce buclucasa bucatareasa romanca a trecut la regim.
Posted on 08:28 by tudosik and filed under | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Director web SEO Romania Creative Commons License
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-Necomercial-Distribuire în condiţii identice 3.0 Ne-adaptată Creative Commons.